Vodafone 60 tl normalde 55 ödüyorduk en düşük hız eşim inat etti her aradıklarında yükseltme teklifini reddetti 80 tl dedikleri paketi 60 tl ye yaptılar bu civarda en düşük hızda bi biz kalmışız
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın