doğumdan sonra 10 gün Eltim kaldı yanımda sonra gitti başka hiç kimse gelmedi yardıma ne kendi annem ne kaynanam ben kaynanamın yanına gitneseydim yine kimse gelmicekti o 1 ay içinde sütüm azaldı bebeğim kolikti yemek yemeye hiç fırsatım olmadı uyumaya hiç fırsatım olmadı o yüzden hem kaynanama hem anneme de çok kırgınım
Allahtan başka kimse yoktu
Doğduğundan beri 0 yardım desem her an her saniye bn ilgileniyorum
1,512,207 soru
24,666,271 cevap
366,992 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın