3 taraf a baktım dikkat ettim de kimse gebelik belirtileri gibi postlara birşey demiyor anca girilip bakılıp çıkılıyor neden acaba bir yorum bile yapılmıyor bilgi isteyen birine yardım edilmiyor bilmedgi sey e cevap veremez filan klaselerini söylemeyin sonuçta çoğumuz hamile ya da doğurmuş sonuçta kisaca gebelik yaşamış insanlarız..
1,512,747 soru
24,673,319 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın