Kociskomla ben
Bende kocamla bı resim atım ya kıskandım vallaha
Bende kıskandım
Allsh mutluluğunuzu daim etsin inşallah canım .Bende sıcağı sıcağına bu akşam çekindiğimiz fotoğrafı paylaşayım ))
Buda biz kocisimle
Ehemm ehemm Aşkilatimla bizz
1,512,386 soru
24,668,475 cevap
367,127 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın