Çok geçmiş olsun benim oluşumunda iki kalçası çıkıktı doğuştan 4. Ayda düzelir erken teşhis her zaman iyidir götür bi sadece bi doktorun dediğine takılma belki yanlış bakmıştır yanlış görmüştür olmayacak şeyler değil bunlar Rabbim yardımcın olsun inşallah
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın