Fazla soru sormazdim okur cevaplardim sadece ama bu aralar okusamda cevaplayasım yok herkez birbirini kiskandirma pesinde dedikleriyle çelişiyolar. Aman düzelir insallah
Aynı fikirdeyim ama diğer arkadaşlara da saygı duyuyorum iclerinde bı heyecan var onu atmak istiyorlar bı kaç ay sonra uygulama düzelir merak etmeyin.
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın