Kizlar cok uzur dilerim benim genital bolgemin tam ustu karniminda en asagisinda bi sislik var nasil desem yumru 3,4 gundur farkettim bunu 14 haftalik hamileyim ne ola bilirki 14 u doktora gidicemde bekleyemedim korkuyorumda
Kizlar iste karnin bu kismi isaretledigim uzunlukta bi ufak sislik sirt ustu uzandigimda elimi koydugumda biliniyo
Foto bana ait degil
Buraya erkeklerde giriryor böyle şeyler keşke açmasaydınız
1,512,267 soru
24,666,944 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın