Canlar bugün sabah magnolia yaptım ama pastanede satılan gibi sıvı olmadı daha sert oldu . nefis yemek tariflerindeki tarife göre yaptım ama muhallebisi çok sert oldu siz nasıl yapıyorsunuz yaaa .arap aşı gibi oldu mübarek kes kes ye
Ben bunu yaparım ama krema ocaktan aldıktan sonra ekleirm çokta güzel olur yiyen bayılır ve yaparsam bu bayanın bayan tarif yaparım kesin güzel olur
1,512,782 soru
24,673,779 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın