471 göst.
(1,247 puan) tarafından
Ailem Hatay da ama ablamla ben Ankara yaşadık uzun yıllar ve çalıştık orda sonra evlendiğin için Hatay a geldim .Hatay çok güzel bir yer ama küçük bir ilçesi var malasef ki orda oturuyorum merkeze de 2saat uzaklıkta .Böyle küçük yerlerde boğaz insan çok oluyor benim dugunumden bir gün önce esimin ciğeri patladı acil ameliyata alındı .Ailesi düğünü ertelemeyiz herkes geldi dedi kendi ailem de onlar ne diyorsa öyle olsun dedi.Ben eşime sordum resmi nikâhını imam nikahı hepsi avrdi evimiz hazırdı ama düğün olmadan beraber yasayamayiz o yüzden eşim ertelenmesini istemedi ben istemiyorum artık ayrı yaşamak beklemem düğün olsun ertleenmesin dedi maalesef damatsiz düğün yaptım çok zordu benim için ağladım falan .Ama bu çok bilmiş mahalle kadınları hakkımda dedikodu çıkartmış neymiş eşim orda hasta iken ben eğlence peşinde olmuşum düğün yspmisisn bu kendi mahallelerine yakismazmis bilmem neymiş .Ya ne ***** insnalar var bıktım bu aptallardan birde suratına gülerler.

7 Cevaplar

0 oy
(3,713 puan) tarafından
Canim evleneli ne kadar oldu
(4,535 puan) tarafından
Hangi ilcesinde oturuyosunuz canm
(1,247 puan) tarafından
Erzin canim.Biluyor musun
(4,535 puan) tarafından
Evet bizde payastayz :) aramzda dortyol var
(1,247 puan) tarafından
Ay Payas da Erzin'de pek farklı değil bence canım .Dörtyol iyi gene
(4,535 puan) tarafından
Aynen dortyol daha gelismis :)
0 oy
(2,746 puan) tarafından

Cahil insanla uğraşılmaz kuzum boşver. Onlar ne düşünürse düşünsün.  Aslında olan bambaşka  gonul isterdi ki eşinle birlikte  ağız tadıyla aşkla yap ama mecburen yapmışsın o düğünü öyle. Hem mahalleleri nasılmış da mahallelerine yakışmazmış zannedersin Paris:getlost:

(1,247 puan) tarafından
Aynen salaklar işte ya boş insanlar sabahtan akşama kadar onun bunun dedikodusunu yapan cahiller sanki bana kraliyet ailesi
(2,746 puan) tarafından
Aldıkları günahtan haberleri yok tabi.. bosver canım sıkma tatlı canını
(1,247 puan) tarafından
Aynen hiç hakkımı helal etmiyorum o düğün en zor benim için geçti .Eşimin yanında ben kaldım hastanede .Duşa bile girmedim saçımı falan yikayamadim kuaföre gittim ağlayarak falan sonra düğünden ciktim hemen geri hastahane ye gittim .Ve sabahtan akşama kadar hicbirsey de yememistim düğünde bir tek dilim pasta yedim o kadar
(2,746 puan) tarafından
Allah bundan sonra kötüyle karşılaştırmasın canım mahallendekileri de umursama konuşsun  dursunlar
(1,247 puan) tarafından
Normalde umursamam lafımı da esirgemem ama inanın sinirleri bozuluyor
0 oy
(107 puan) tarafından
Canim üzüldüm senin icin gercekten zor bi durummus Hatay in neresindesin
(1,247 puan) tarafından
Erzin de yim maalesef canim
(107 puan) tarafından
Bende hatay iskenderun luyum canim Ama simdi orda yasamiyorum evet bazen Boyle olabiliyor kimsenin dedigine takma agzi olan konusuyor bosver
(1,247 puan) tarafından
İskenderun iyi canım Ama Erzin gerçekten cahiller dolu
(107 puan) tarafından
Insanlar konusacak yer ariyor canim Ama en cok üzüldügüm düğününde esin olmamis ya bu cok kötü bu an bi kere olur keske erteleseydiniz onunla ilk giris dans hersey cok özel o gün gercekten üzüldüm
(1,247 puan) tarafından
Eşim istemedi canım çünkü düğün olmadan beraber yasaymazdik ertelenir 3-4ay ertelemeyiz düşündüler eşim kabul etmedi.Kendi ailesi de herkes geldi bu saatten sonra nasıl ertileyeuim dediler
0 oy
(1,751 puan) tarafından
 sonuöta  eşin ameliyat olmuş öyle hayati durumuda yok oda düğünün olmasını istemiş ne var bunda .. Sende 10 kere evlenmiyosun tabiki eğlenceksin  gülüp oynayacaksında böyle gereksiz insanların boş laflarına takılma emin ol senin herinde böyle durumda seni böyle yadırgayan o insanlar olsaydı bjrak düğünü tek damatsız yapmayı gelinsiz damatsız da yapmayı kabul ederlerdi..
(1,247 puan) tarafından
O düğün benim için çok zordu canım ilk dansını babamla yaptım ama çok kotuydum yani .
(1,751 puan) tarafından
İllaki zordur kimse istemez bu şekilde evlenmeyi ama şartlar öyle gerektirmiş bunu yargılamak kimseye düşmez olmuş bitmiş can sıkmaktan başka birşey geçmiyo ellerine en iyisi tersleyip susturmak.
(1,247 puan) tarafından
Aynen hiç de susmam tersileyecgim terbiyesizler
0 oy
tarafından
mahallelerine mi yakismaz mis sanki cijsyet isledin zina yaptın hirsizlik yaptın kime ne kendi kızları ogullari ne b.k yiyo acaba
(1,247 puan) tarafından
Kendi kızlarını oğullarını geçtim.kendileri çok affetsin evli olmalarına rağmen evli erkeklerle görüşüyorlar yani sevgili manasında veya dullar ama evli erkeklerle görüşuyorlar
tarafından
işte b.okli sidkliye mana buluyor diye soz var o hesap
(1,247 puan) tarafından
Aynen öyle canım
0 oy
(250 puan) tarafından
Benim kuzenimde kına gecesi yakalandi hapse girdi. Pazar sabahi damatsız gelin getirdik. Bazen olabiliyor damatsiz gelin getirmek. Sen mutluysan takma kafana cnm.

Bizim gelin oğlumuzu 1 ay bekledi. Eşi cezaevinde, kendide kaynanasinda kaldi.

Allahtan serbets kaldi da, tekrar askeriyedeki  gorevine dönebildi.
(1,247 puan) tarafından
Üzüldüm çok zor bir durummuş onunkide
0 oy
(737 puan) tarafından

Araya mesafe koy baba evinde komşuluk geleneğimiz vardı suan yaşadığım yerde asla bunu yapmak istemiyorm. Siz de herseyinizi herkese anlatmayın olduysa oldu sizene de . Bende de iki tane mobese var mobese dediğim komşularım kaoidan çıktım mi bir baktin pencereye çıktı nereyeeee der :devil:sananee anacin yaaa demek istiyorm ama saygimi bozamıyorum evime gelen misafir olursa gelir sorar dün şu saatte gelen kimdi der ah ahhhh

(1,247 puan) tarafından
Hahaha ay Allah yardımcın olsun canım hiçbir muahbetim yokmuş onlarla canım kaynanamin arkadaşları benim hiçbir muhabbetim yok
(737 puan) tarafından
Aminnn aminnnnnnn:( bir an önce burdan gitmek için can atıyorum
(1,247 puan) tarafından
Allah yardımcımiz olsun

İlgili sorular

27 cevap 508 göst.
9 cevap 287 göst.
3 gün önce Gokefram (590 puan) tarafından soruldu
8 cevap 324 göst.
17, Haziran, 17 misafir tarafından soruldu
14 cevap 481 göst.
28, Aralık, 2019 Nagiii (114 puan) tarafından soruldu

135,152 soru

3,419,972 cevap

10,208 kullanıcı

...