Kızlar 39+1 de normal doğumla bende oğluma kavuştum çok güzel bir duygu annelik
Oh maşallah ne güzel kavuşmuşsun miniğine Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun inşallah darısı benim başıma 35 haftalığız oğlum olucak benim de
1,512,747 soru
24,673,285 cevap
367,389 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın