0 oy
1,321 göst.
Diğer kategorisinde (5,787 puan) tarafından

image


Çakıl kıyafetimiz de hazır anneye kemer babaya da kravat Ecem Lina yi içinde görmek için sabırsızlanıyorum☺️❤

25 Cevaplar

0 oy
(982 puan) tarafından
Ayy çok tatlı yaa doğum günü kutlu olsun ❤ 
(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım ❤
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bayırldim canimmmm
(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(5,372 puan) tarafından

Ayyy çok tatlı olmuş ama bunlar nerden aklına geldi çok ok güzell canm :)

(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederiz canım çizgifilm olunca esti öyle işte akla=))
0 oy
(2,266 puan) tarafından
Kıyafete bayıldım çok güzel :) 
(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım =)
0 oy
tarafından

Süper bayıldım. Rengi efsane zaten:)hayırlısıyla giyer insallah

(5,787 puan) tarafından
Amin canım Allah razı olsun inşallah =)
0 oy
tarafından
Bizde sabirsizlaniyoruzzzzzz lenammm ☺❤nerden buldun tam kombin canim
(5,787 puan) tarafından
Merveeeeem ☺️☺️❤ istersen iletişim bilgi paylaşabilirim=)))
0 oy
(187,421 puan) tarafından
Ayy cok minnoss yaas
(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederim Sevdacım
0 oy
tarafından

Yaa cok guzeeel:)

Fotoğrafları bekliyoruzzz:)

(5,787 puan) tarafından
Seve seve canım hayırlısı ile gelsin doğum günümüz
0 oy
(5,435 puan) tarafından

Ayy bayildimmmmm çok hoss <3

(5,787 puan) tarafından
Sağol canım ❤
0 oy
(769 puan) tarafından
Ama çok minnoş
(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(194 puan) tarafından
Harika cok guzel olmus
(5,787 puan) tarafından
Teşekkkür ederim canım
0 oy
tarafından
Şuan ben senden daha çok sabırsızlanıyorum resmini at bizde görelim lütfen
(5,787 puan) tarafından
Tabi ki canım Allahın izniyle gelelim o güne atacam inşallah
0 oy
tarafından

  • Ayyy cookk güzell kiz lenaa bayildim hayirli olsun <3<3<3
(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederim Semram❤❤❤
0 oy
tarafından
Ayyy çok tatlı gözüküyorlar yaaa
(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederiz canım
0 oy
tarafından
Ayyy çok tatlı ya ☺️☺️
(5,787 puan) tarafından
Sağol canım ☺️☺️
0 oy
(758 puan) tarafından
Oyyy yerim ya bizimkide turuncu sen tasarımbeha oradamı yaptırdın güle güle giysin güzel yaşları olsun 
(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım inşallah evet oraya yaptırdım =)
0 oy
(1,983 puan) tarafından
Çok güzel canım mutlulukla giysin prenses :)
(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım inşallah
0 oy
(788 puan) tarafından

Yaaa kız benim bile giyerim geldi :P

(5,787 puan) tarafından
Dimi çok şeker ya
0 oy
(2,496 puan) tarafından
Çok tatlılar canım
(5,787 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(1,184 puan) tarafından
Yaa çok tatlış ❤️
(5,787 puan) tarafından
Evet insanin kendi giyesi geliyor

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 1,568 göst.
30 Mart 2019 Diğer kategorisinde ❣♚ Dry❦Şngl ♚❣ (2,860 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,256 soru

24,666,879 cevap

367,044 kullanıcı

...