Dün yardımcı olan herkesten allah razı olsun.
Bugün kontrolüm vardı nst de şancı çıkmadı dün gelen sıvı su olabilir baskı yaptıkça ikindikca sızıyordur cocugun suyu iyi dedi doğumun yakın dedi haber etmek istedim agrilarinin olmasi normal ve iyi birsey bu dogumda rahat olursun simdiden bebek ezmeye başlamış seni dedi
Hayırlısı ile rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah ...
Allah bi avazda kurtarsin inşallah
1,512,635 soru
24,671,552 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın