0 oy
471 göst.
Diğer kategorisinde (6 puan) tarafından
Bebeğim 38 günlük tırnağını keserken azıcık eti kesildi içi gözüküyor kanadı elini degdikce açıyor ağlıyor ne yapmalıyız 

5 Cevaplar

0 oy
(3,749 puan) tarafından
Kıyamam kız makas, ile, kesme kendiliğinden dökülüyor ki cnm bnm bn 7 aylık kızım daha makas vurmadım kendi kendine dökülüyor 
(16,494 puan) tarafından
Ay maşallah inceymş demek ki tırnakları. Benim kızınkileri 40ınfan beri kesiorum. Başlarda dökuluodu ama sonraları sertleşti iyce ve kendini çiziodu
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ay yazık kıyamam kuzuma... canım kesmek yerine törpilesen olmaz mı? O zaman ne sen zorlanırsın ne de bebek... gecmiş olsun
0 oy
tarafından
Bir sey olmaz canim çocukların  eti daha cabuk iyilesir hametan krem varda sur az birşey daha cabuk kabuk tutmasını sağlar olmadı minik yara bantlarından yapıştır üstüne iyi olana kadar 
0 oy
(5,514 puan) tarafından
Oyy kiyamam kendiliginden iyilesir biseyler surme canm
0 oy
(673 puan) tarafından
Canim yarina kabuk tutar silmeme calis eldivende takma eli terler kabuk tutmaz cani daha cok yanar bundan sonra törpülemeye çalış yeterli olacaktır 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 386 göst.
3 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde esra.02. (232 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 181 göst.

Kategoriler


1,512,771 soru

24,673,481 cevap

367,408 kullanıcı

...