Ben göbeğimi kullanıyom bunun yerine haha
Kanguru daha kullanışlı olmaz mı canım.
Bana biraz saçma sapan geldi bu
1,512,747 soru
24,673,285 cevap
367,389 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın