Çılgınlar gibi yorum yapıyorum herkese hava çok güzel ondan mı parmaklarım agirdi ya la
Ayyy bende sanki frenim kopmuş :) :) ;)
Bende bugün buralardaydım daha yemek yapmadım namaz kılmadım burdan da çıkmıyorum
Bende pek istek yok bugün yaaa )
Baya aktifsin maşallah
1,512,674 soru
24,672,154 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın