0 oy
452 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,756 puan) tarafından

image

image

  kızımın kamyonu nasıl kizlar ahahaha :)))

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ayyyy cok datliiiii
-Reklam-
0 oy
(3,694 puan) tarafından
Hemi de sappsarıı ☺☺ güzel gunlerde oynasın eflin'im♥️♥️♥️♥️♥️
(3,756 puan) tarafından
Amin Inşallah canım benim saol allah razı olsun teyzesi ⚘❤❤
0 oy
(7,480 puan) tarafından
Bence doruk un olmalı;))))
(7,480 puan) tarafından
Erkek çocuğu olsaydı anlardı az buz kuzum benim ki bu aralar logolara takmış durumda;)
(3,756 puan) tarafından
Benim kız garip ya ayıcık bebek gln yüzüne bakmior ;) ahhdhsh
(7,480 puan) tarafından
Olsun bakar annesi
(3,756 puan) tarafından
Onun favorisi heryeri kemirmek:) inşallah cnm
(7,480 puan) tarafından
Ah ah doruk ta aynısı
0 oy
tarafından

Uçur beni nebahaattt :)))

(3,756 puan) tarafından
Gel abla gel yanim boş :)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 142 göst.
0 oy
0 cevap 420 göst.
0 oy
5 cevap 594 göst.
0 oy
13 cevap 1,375 göst.
8 Eylül 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...