Kızlar ilk defa süpürge alıcam bime de gelmiş fakir markalı iyi mi acaba o olmadı bildiğiniz güzel bi tane bide az sesli istiyorum yardimmmmm
Fakir alma almisken zengin olsun
Kimse süpürge kullanmıyor herhalde
Fakir marka kullanıyorum ama aynısı değil sesi az çok memnunum çok şükür ama benim kız memnun değil hahahah
Arcelik sulu kullaniyorum o yuzden yorum yapamiyorum fakir içn
1,512,432 soru
24,669,069 cevap
367,158 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın