Eşim olmadan yaşamak onsuz asla yapamam en büyük fobim onsuz olmak
Komik gelecek ama tavuk vb gagalı kanatlı hayvanlarCivciv dahi elleyemem
Kaynanamlarla tekrar aynı evde oturmak
Karanlık
Köpek
Hırsız
Ayy ben pek korkağım aklıma geldikçe yazarım.
Benim fobim direk (İnsanlar) canım
1,512,674 soru
24,672,162 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın