Ben olucam ama daha olmadim
Ilk sezeryan sonrası 15 gun yattım çok kötüydü.2.sezeryanda birkaç güne ayaklandım gayet iyiydi.Şimdi 31 haftalık hamileyim inşallah 3.de güzel geçer
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın