Durumumuz pek yok elimden geldiğince bişey yapiy dedim kizimim doğum gününe var ama böyle ufak tefek süslemeleri şimdiden yapıyım dedim duvara veya masaya yapıyım diyorum boşlukları var biraz onları dolduruyum
Güzel olmuş ellerine sağlık
1,512,622 soru
24,671,406 cevap
367,280 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın