1 ay ne ettin yaa
Şafak 6 miii belki yarin belki yarindanda yakin gelmesii
Ay benimki 29 haftalik bana cok.cektirior die biran once dogsun istiodum.ama suan ne kdr icerde kalsa iyidir diorum agrim falan olunca kizim dur en guvenli yer orasi senin icin daha cok erken virus var diorum
ayy ben neyapim ya yarın kontrolün var cuma günü sezaryen doğum Allahım korusun
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın