Ben ediyodum ama açıkçası bu gun cok daha farkli bi korku oldu icimde kimse gelsin istemiyorum
Kapımizi çalacak misafiri kovacak halimiz yok, ya ..
Dikkat etmeliyiz bence fazlada abartmamaliyiz,
Kabul etmem de gitmem de. Günler çuvala girmedi ya, ucunda nefes alamayarak ölmek var yaniz riske atmamak lazım
1,512,218 soru
24,666,353 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın