Sağlık çalışanları için saat 9 da bir dakika boyunca balkondan alkışlayın demislerdi sizde alkışladinz mi bizim sokak alkışladı
Bizim burda kimse alkislamadi bende tek cikip alkislasam deli derler heralde
Haberim var ama ben bisey duymadım
Evet alkışladım oğlumla
Ben alkışlasam koca gir kız içeri der o yüzden alkışlamadım
1,512,349 soru
24,668,015 cevap
367,105 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın