kizlar ben 13+5 haftalik gebeyim hamilelikten oncede kuafore gdyodum tüm agdami smdi hamileligimde ilk agdami yaptrdim ama kndimi biraz fazla kastim sıktım yaa cok huzursuzum bebegime bunun bi zarari bi olumsuz yönü varmıdırr
1,512,806 soru
24,674,036 cevap
367,433 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın