Hic oturamiyordum. Bebege bakmak cok zor oluyor. Valla 25 gun sonra rahatladigimi hissettim.ama ikinci dogumda oyle degil diyorlar. Ama benim ilk dogumdu valla kesinlikle oturulmuyor
Ben hic bahsetmiyim
Benimki dikişsiz idi
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın