0 oy
398 göst.
Diğer kategorisinde (430 puan) tarafından

Sorum yukarıda 

image


10 Cevaplar

0 oy
tarafından
Önden düğmeli rahaat edersin canim
-Reklam-
0 oy
(16,643 puan) tarafından
Evet güzel olur düğmeli ama beyaz alma gene leke vs olur sa ama beğendi ise tabi olur güzel 
0 oy
(7,701 puan) tarafından
Çok gzlms cnm düğmeli gzl olur
0 oy
tarafından

Evet bence guzel onude dugmeli

0 oy
(451 puan) tarafından
Sabahlıklı al daha iyi olur
0 oy
tarafından
LCW dan iki tâne bu şekilde önden düğmeli aldım toplam 100 TL tuttu oğlum 8 aylık hala giyiyor um lohusa takımım bir poşette duruyor kesinlikle çok kullanışlı 
0 oy
(1,173 puan) tarafından
Böyle bişey istiyosan en ucuz bebek markette faln da var bak istersen orda daha uygundur kargo da hizli
0 oy
tarafından
Evet kullanışlı, düğmeli oluşu güzel. 
0 oy
(1,403 puan) tarafından
Cok guzel duruyo tam istedigim model ama penye türümü acaba
0 oy
(2,762 puan) tarafından
Önden düğmeli olduğu için rahat canım emzirirken kolay olur 

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,844 cevap

367,364 kullanıcı

...