Napıyosunuz kızlaaarrr gece 5 de uyudum yarım saat once kalktim zombi gibiyim asel mirayı emziriyorum bi yandan da parmagini agzinin icine sokuyo yaptınız mı kahvaltıları ☺️
Bende yeni uyandım halla yapmadım
Anlık kahvaltıyı şimdi yapıyoruk
1,512,782 soru
24,673,788 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın