VID_20200407_071716.mp4 (8,6 MB) Tam babacılarda bu sabah... ❤️
Kiyamam ya bu kızlar hep babacı, Asena'da babası giderken ağlıyor
Ah ah bu dertten bendede var ne zor kız anası olmak
Benım oglanda babacı gidince aglıyo besle buyut babacı olsun )) canları sagolsun cok tatlı her halleri maşallah alaraya
Bunlar bende niye açılmıyor
Benimkide böyle dış kapiya gelince elin yabancisi bile olsa gider. Gezmeye gitsn de kimle giderse gitsn
1,512,183 soru
24,666,019 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın