Çünkü anne o iyi biri degil diyo :))))))))))
Kızgın değilde
Şaşkın Corona vuris çizmiş
Ya yavrucak bile biliyo
Ahahhahah bu bildigin suratsiz coronavirus olmjs
Çizim süper kızgın surat
Ellerini yerim ewet o kotu
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın