yapacak bisey yok
Öyle bişey yok ben uygulamadan girdim yaptım devletin uygulaması zaten şimdiye kadar öyle bişey olsa çok büyük vurgun olurdu sadece yanlış bilgiymiş hepsi bu devlet yayınlayacakmış nerden başvuru olacağını
Ya hiç sormayın eşimle bende yaptım fakat adliyeye sordurmuslar sakin başvuru yapmayın kaç kişiyi dolandırmışlar demiş
Hangi birimizi dolandircak bunlar
Beni dolandıran benim köyneğimi giysin amiin
1,512,393 soru
24,668,556 cevap
367,129 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın