Yeni bir mesaiye daha merhabalar, ne yapıyorsunuz bacılar? Ben çocuğu sallıyorum gerçi yeni uyandı ama bir umut uyur diye bekliyorum ;(
Günaydın cağnimmm bizde 5 e geliyordu uyandığımızda.
Ateşi var uyumuyoruz,uyumadım
1,512,748 soru
24,673,334 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın