Ben bugün eskilere gttim galiba leblebi tozu ve bi sakız vardı adını bilmiyorum kare şeklinde sertti içinden bal gbi bşy akıyodu ısırınca naneliydi keşke şimdi olsa alırım yine sizinkiler neler bakalm nostalji yapalım accık
Leblebi tozunu bende okulda çok alıp yerdim ve cino yu da. Ama tadı aynı değil şimdi çocuklara aldım yemediler. Şimdikiler anca sutburger ister ne günlerdi
1,512,378 soru
24,668,388 cevap
367,122 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın