0 oy
2,605 göst.
Diğer kategorisinde (5,372 puan) tarafından

Ben bugün eskilere gttim galiba leblebi tozu ve bi sakız vardı adını bilmiyorum kare şeklinde sertti içinden bal gbi bşy akıyodu ısırınca naneliydi keşke şimdi olsa alırım yine sizinkiler neler bakalm nostalji yapalım accık :D

23 Cevaplar

0 oy
(8,858 puan) tarafından
Kremini yaa ozamn bende farkli bir yeri varxi simdide var ama o eski tadi alamiyorumm birfe link vardi 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Cinoo olsada yesek :)
0 oy
(217 puan) tarafından

Leblebi tozunu bende okulda çok alıp yerdim ve cino yu da. Ama tadı aynı değil şimdi çocuklara aldım yemediler. Şimdikiler anca sutburger ister ne günlerdi :P

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 290 göst.
9 Ekim 2025 Diğer kategorisinde fatos18 (2,805 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 310 göst.
13 Mart 2025 Diğer kategorisinde SL (1,794 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 222 göst.
+3 oy
16 cevap 1,080 göst.

Kategoriler


1,512,378 soru

24,668,388 cevap

367,122 kullanıcı

...