Önü cadde arkası bahçe olan evimden merhabalar manzarayı güzel yapan gökyüzüydü sadece bu akşam saat 7de çekildi
Uyyyyyy kiyamet gibi
Güzel ama ürkütücü bence
Yangin var sandim
Ayyy bende yangın var sananlardanım dogruyu anlayinca çok begendim
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın