Kaşıma!!!
ÇATLIYOR!!!!
SONRA ÇOK PİŞMAN OLURSUN
Vazalin ve zeytin yağını karıştır ve sür rahatlatır tenini yumuşatır
Bende hamisken kasinti olmadi
Bende de oluyordu bazen
Kaşıyacan mı kiz öyle sormuşsun ki kaşıntısı olan var mı kaşırık gibisinden
Kiz ben sama 2 hafta daha sabret doğurunca bitecek demiyor muyum
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın