Mevsim geçişinden dolayı olabilir canım panik yapma canını sıkma. Değilsindir inşallah. Evdeyken izolasyon yap 14 gün odada kal hatta bebeğine bile sütünü sağ biberonla versinler her ihtimale karşı 14 gün kendini bi odaya hapset. Belki koronasındır ama hafif geçer atlatırsın ama ailenden birine bulaşırsa onlar atlatamayabilir. O yüzden lütfen dikkat et, sağlıkla kal
1,512,631 soru
24,671,466 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın