.
Ey geceler.....
Iyiiiiii geceler
Zabağa kadar burdayiz
Bii uyusaaamm 1 ay uyanmam valla gozlerimi bantliycam kapanmasin diye geceler gündüz oldu gündüzlere ne olduuu fatooosss
Sorma bacim üçe kadar buradan çıkamıyom sabah da 1 de zor uyanıyom sabah olmuyor tabi
1,512,245 soru
24,666,759 cevap
367,040 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın