Ben bu markanın hem düzleştirici hem maşa ikisi bir arada olanından almıştım yıllardır kullanıyorum çokta memnunum ama ben aldığımda bu kadar pahalı değildi daha uygundu tabi yıllar öncesi.
Bende ikisi de var duruyor kenarda braunun. Isteseydn hediye ederdim snaa
Bırak maşayı şimdi arkada ki pembiş patikler çok şeker
1,512,438 soru
24,669,161 cevap
367,160 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın