Gunde 5 saat takiyordum 20 gun fln taktim suan dümdüzüm iyiki takmisim :) yoksa kilom olmasada gobegim kalırdı
Ben sezeryan doğum yaptım 5 gün önce 4 gündür takıyorum korseyi inşallah gidecek göbeğim
1,512,202 soru
24,666,204 cevap
366,988 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın