Sürekli Ayaz ayaz diyip Alperen koymamiz eşim eski tarz isimleri seviyor . Oguzkagan diyordu bir ara
Muhammed Emir inşallah bizim paşa oğlumuza vereceğimiz isim ♥️♥️♥️
Beenimki aras
Azad Eymen
Asaf baydi artik ama Doruk pek kibar geliyor iki kizim bir oglum var oglumun adi Yusuf Turaç
Ama 3. Erkek olsaydi Selim İlhan koycaktim
1,512,468 soru
24,669,514 cevap
367,180 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın