1,104 göst.
(24 puan) tarafından
Hanimlar kullandiginiz cok memnun kaldiginiz yikandiktan sonra uzerinize giyince bile kiyafetlerde kokusu kalan mis gibi kokan yumusatici onerilerinizi bekliyorum. Ben bikac tane kullandimda makineden mi bilemiyorum camasirlarda kuruduktan sonra hic koku kalmiyor. Ben parfum gibi kokmasini istiyorum heryerinn :(((

18 Cevaplar

0 oy
(678 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Vernel max ve yumoş extra kesinlikle kokusu kalıcı  ,digerlerinde o kokuyu bulamiyorum  oneriye gore aldm kullandm bol bol doktum ama yok malesef .

+1 oy
(654 puan) tarafından

ABC bin mor olanını kullanıyorum güzel kokuyor

0 oy
(955 puan) tarafından

Ben 2 tane kullanırım genelde kendimin günlük olmayan kıyafetlerini vernel suprame Fransız parfümleri ile yıkarım diğer iç çamaşırı günlük VS. Lere de önceden abc kullanıyodm ama sıkıldım peros aldım öylesine a101den ve çok beğendim artık onu kullanıyorum harika kokuyor verneli zaten söylememe gerek yok ikisi de çok güzel tavsiye ederim:) 

(24 puan) tarafından
Fiyati ne kadar ve bi cesit mi var o peros dediginizden varsa hangi cesidini kullaniyorsunuz?
(955 puan) tarafından
9 veya 10 lira olması lazım.. 2 çeşiti var zaten çok yok bi kırmızı bide turuncu ikisi de ayrı ayrı güzel :)
(24 puan) tarafından
Tmam tsekkurler onada bi bakicam :)
0 oy
tarafından

Bingoooo:)))

(24 puan) tarafından
Bingo ama hangi bingooo birsuru cesidi var :)))
(49 puan) tarafından
Bende Bingo soft beyaz şişe sensetive bebek kokulu olanı kullanıyorum çok güzel gitmiyo kokusu birde abc güzel diye duydum Beyaz sensetive olani
tarafından
Evet bende onu kullanıyorum myra
(24 puan) tarafından
Aynen ya abcnin beyaz olanini cok duyuyorum bu ara onu mutlaka alicam. Bitane daha alicam ama hangisi karar veremedim.
0 oy
tarafından

Vernel konsantre kullanıyorum ve nevresimi battaniyeyi filan serince o kokuyu içime çeke çeke bitiremiyorum bütün kokuları da hosuma gidiyor ama en çok nergiz çiçeği&lavantalisini kullanıyorum 

(24 puan) tarafından
Offf evet vernelin butun kokulari harika annem kullaniyor onu ama ben dusuk maliyetli bsey ariyorum. Benm durum o kdr iyi degil. :(
0 oy
(338 puan) tarafından

Abc'nin pembesini kullanıyorum normalde ama moru falanda çok güzel kokuyo hatta üst kat komşum sen çamaşır asınca çok güzel kokuyo diyo  

(24 puan) tarafından
Of evet bu abcyi cok oneriyorlar ozellikle beyazi ve morunu :))
(338 puan) tarafından
Şuan mavisini kullanıyorum a101de yok o baika marketten almış annem ama bu diğerleri kadar kokmuyo dene bi sen de :)
(24 puan) tarafından
Mavisini herkes onermiyor ya. Ozellikle beyazi ve morunu oneriyorlar. Onlari alicam buyuk ihtmal :)
(140 puan) tarafından
Kirmizisida cok guzel kokuyor ama kiyaftlerini fazla gunes altinda veya disarda birakma kurudukca hemen topla kokusu kaciyor ve sokak kokusi siniyor ayrica gardolbinin icine bi bardaga yumusatici katp koyabilirsn kokusu tum dolaba ve odaya yayiliyor
(24 puan) tarafından
Ay ciddi misin bunu hemen denemem lazm :))
0 oy
(222 puan) tarafından

Yıkamanın bitmesine yakın koyarsaniz yumusaticiyi daha yogun kokar bilginiz olsun :)

(24 puan) tarafından
Hayir ben yikarken hic yumusatici koymuyorum. Yikadiktan sonra durulamaya alip o zaman katiyorum yumusaticisini.
0 oy
(1,852 puan) tarafından

Yumoş mavi renkli çok memnunun birde bin de satılan var 7 tl bulut mavi renkli

(485 puan) tarafından
Aynen bende bimde satılan bulutu çok seviyorum konsantre olanı daha iyi geliyor ama bana diğerleri denedim ama kalıcı olarak bı o kaldı kokusu tullerimi felan yikayinca odaya iki hafta sonrada girsem aynı yumuşatıcı kokusu alıyorum
(1,852 puan) tarafından
Evet cnm hem uygun fiyatı hemde kaliteli
(24 puan) tarafından
Evet ya onuda cok oneriyolar. Ama bazisida kokusunun cok keskin oldugunu insani rahatsiz ettigini soyluyor o yuzden o bulut konusunda cok kararsiz kaldm :/
(1,852 puan) tarafından
Mor renkli öyle çok kötü kokusu ama mavi olan çok guzel
0 oy
(176 puan) tarafından

Yumoş lotus ve lilyum çiçeği (mavi) asla vazgecmem :)

0 oy
(6,627 puan) tarafından
Yumoş un hanımeli olanını kullanıyorum nevresimleri 1 haftada 1 degistiriyorum hala 1 hafta sonunda mis gibi kokusu oluyor çok etkili 
0 oy
(78 puan) tarafından

bingo soft kırmızı kutulu olanı

(78 puan) tarafından
canım 2 senedir evliyim daha kirli camasırını ben alıp atmadım corabını bile atmaz ora bura degişik degişik seyleri var valla canım bende bu konuda sıkıldım
(24 puan) tarafından
Ay ne guzel iste kiz sukretsene. :D bizde 4 sene oldu evleneli anasinin ogretemediklerini daha yeni yeni ogrenmeye basladi. Hic yoktan iyi. Ilk zamanlar daha beterdi
(78 puan) tarafından
ögretmissin baya canım ya etrafa pis kıyfetlerini bırakmasın yeteer senn icin ama bnm esim gercektn asırı gezmeye gideriz temz giyinir gider 2 saat faln gezmişizdir mesala eve gelir esofmanlarını giyer sabah o kıyafetlerle işe gitmezdi önce esim  evde saglıkda söfördü üzeri batacak bi duruöu yoktur aksam gezmesine duş alır degiştirr gezmeden gelince yine duş esofman gelde yetiştr buna kıyafet canım sürekli yıkanıncada cabuk eskiyo ama allahda suan insaatta calısıyoda kurtuldum biraz ondada hergün iş kıyafetleri yıkanır öbür arkadasları arada bi götürrlermiş bu hergün temiz gider böle olsada cok cekerdin kuzum
(24 puan) tarafından
Oyyy anaamm :D Allah sana sabir versin. Sukurler olsun demek lazmms demekki her halimize :D iyi bari biraz olsun nefes almissindir insaatte calismaya baslayinca.  Evet en azindan o sorunumuz yok. Pis kiyafetlerini ortalikta birakmaz. Alistirdim ona biraz cirladim cingenelik yaptm baslarda :D  gelince goder banyoya uzerini degistirir yenileri giyer ayaklarini yikayip pisleri kirlilige atar oyle gelir iceriye cok sukur bunu atlattik :D
(78 puan) tarafından
tamm işte canım o yeter benm ki gibi olsa canın cıkar valla
0 oy
(225 puan) tarafından

Cnm aynen katılıyorum sana durumun müsaitse bebekler için olan unibebeybinin var çok güzel kokuyor ve hiç gitmiyor kokusu biraz pahallı ama değiyor kullanmaya tek onun için uzakta kalan markete kadar gidiyorum kızımın kıyafetleri misler gibi kokuyor bide biri önerdi bingonun ki çok güzelmiş tabi çamaşır dedarjaniyla birlikte kullanırsan oluyormuş o mis gibi koku 

(24 puan) tarafından
Yok bebegim icin demiyorum ben canim tesekkur ederim yinede. Ben insallah dogacak bebisim icin roxy dalan kullaniyorum. Yumusatici ve sivi deterjan kullanmak dogru degil bence onerilmiyor doktorlar tarafindan bile. :(
(225 puan) tarafından
Benden kendim bebek yumuşatıcısı kullaniyorum obadan dedim sanada kızımda kullanıyorum sabun tozu makina için olanından aldım hacı şakirin ben bi zararı olduğunu düşünmüyorum doktora kalirsa ıslak mendil bile zararlı zamanında bize kullanmışlar  ne olmuş bizde bi sorun olmadığına göre sen bilirsin yinede senin görüşün
(24 puan) tarafından
Tesekkur ederim canim :) ben annemin ve doktorumun dediginden şaşmam ozellikle temizlikte :)
(225 puan) tarafından
Sen bilirsin cnm karar senin :)
0 oy
(111 puan) tarafından

Yumuşatıcı kullanmayı yıllar önce bıraktım . .Sağlıklı olmadığını yapılan araştırmalar gösterdi. 

0 oy
(52 puan) tarafından

Yumos un mavisini kullaniyorum misss qibi kokuyor kokusu beni baymiyo baya bi sure qidiyo kokusu vernel bingo abc kulllandm ama bununki kadar uzun surmedi kokusu. Bazen kalmiyor markette mavisi bimden bulutun mavisini aliyorm ozellikle nevresimlere battaniyelere tullere yastik kiliflarina basiyorum verneli evde de o koku oluyo temizlik kokusu qibi boyle missss :)) birde bir fis fis im var benim icine biraz vernel birazda su karistriyorm misafir qelecek oluyor haberim oluyor son dakika ondan sikiyorum eve :D

(24 puan) tarafından
Ooohhhh ne guzel mis gibi :D biz kadinlar hep ayniyz sanirim o yontemi bende uyguluyorum cok begendigim yumusaticilarda. Ozellikle perdelere sıkıyorumki o fisfisi estikce mis gibi gelsin kokusu diye aaah ah. Bu temizlik ve duzen hastaligmla ccuk dogunca nasl basa ckicam en korktugumda bu :(
0 oy
tarafından

Bingo soft ta cok guzeldi kalici gayet. Ama ben evin icine asiyorum belki o yzden kalici geliyo bilemedim

(24 puan) tarafından
Evin icine asmak cok zararli degil mi ?
tarafından
Neden sagliksiz olsun ki.Disarda da sürekli soba kalorifer dumani siniyo. Yolun tozun pisliği de ayri. Ust kismindan acik camim kullanmadigim odada kurutuyorum
(24 puan) tarafından
Evdeki nem ve rutubeti arttirdigi icin akciger kanserine neden oluyor diye duymustum. Ama baska odada kurutuyorsan sikinti olmaz sanirim :)
0 oy
(42 puan) tarafından

Yumos gece mavisini kullaniyorum ben baya kalici,konsantre

0 oy
(62 puan) tarafından
Kokulara  karşı aşırı  hassas  biriyim  Evimin  camasirlarimin  kokusu  benim  için  çok önemlidir okadar  hepsini kullandım  abcnin  kadar  kalıcı  ne yumosta  ne başkasında bulamadım  mavisi  süper fresh kokusu tek favorim  o benim komik  gelcek  belki  ama koltuklarimi  yerleri  silerken  bile içine  ondan  döküyorum =)))))
(24 puan) tarafından
Neden komik gelsin ki :) aynisini bende yapiyorum. Haftasonu esime koltuklari sildirdim hem cok sevdigim sampuanimdan kattim icine hem yumusatici bide parlatici attim harika mis gibi oldu :) tavsiye ederim .
0 oy
tarafından

Hç kullanmiyorum çnku cok zararli kimyasal şeylerin kokusnu napym

İlgili sorular

21 cevap 172 göst.
7 cevap 156 göst.
17, Ağustos, 17 Bayanelmas⚘ (3,718 puan) tarafından soruldu
11 cevap 333 göst.
25, Haziran, 25 Emor (162 puan) tarafından soruldu
24 cevap 207 göst.
29, Mayıs, 29 Bags Bunnuy (1,069 puan) tarafından soruldu
1 cevap 90 göst.

115,099 soru

2,949,327 cevap

8,913 kullanıcı

...