Bebeklerinizde gaz ne zaman geçti ?? Gazi için neler yaptınız ? Neler kullandınız ? 17 günlük bebeğim gazı var iki dk uyanıp hemen geri uyanıyo, ağlıyoo.Yorgunluktan, uykusuzluktan sersem gibiyim Zinco gaz damlası kullandım ama internette bebekte kabız yaptığını ilerde "Allah korusun " bağırsak kanseri yaptığını okudum.Kimyon rezene kullansam küçücük çocuğa kullanma diyenlerde var kullan diyenlerde varr ne yapacağımı şaşırdım artık. Ne uyku uyuyabiliyorum ne dinlenebiliyorum sürekli emmek istiyo.Sizler bu gaza ne çözüm buldunuz ?ne zaman geçti? Yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü ne yapacağımı bilmiyorum.
1,512,402 soru
24,668,671 cevap
367,144 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın