Bu galiba isilik ama boğazında kenarda iltihaplı çıkmış odamı isilik oluyor bir de kızlar pişik kremi sürdüm ama fayda etmiyor galiba ne yapabilirim başka çok sıcaklıyor ve terliyor hiç dayanamıyor garibim
Eczacı eşime dün bu losyonu vermiş akşam duş aldırdım sürdüm yatırdım sabah çoğu körelmişti. İyi geldi kızıma Bi dene istersen
1,512,328 soru
24,667,832 cevap
367,085 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın