1.5 yaşında iken kızımın kestim hiç de bisey olmadi
Hç kesme ya okadar uzunsa bagla ☺ çok tatlı oluyolar öyle uzun saçla
1,512,586 soru
24,671,101 cevap
367,265 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın