Ben buyuyen besik alicam insallah biraz buyuyunce odasini aliriz cocuk odasi olarak besikte 2. Cocuga kalir
Ben çocuk odası degilde genç odası beyendim normal yatak odası tarzında küçük te birşey anlamiyor büyüdüğünde neyin ne oldugunu anliyor. Yatakta tek kişilik yatak aldin
3 farklı beşiğimiz var yegenim 1 bucuk yasinda onun beşiklerini kullanicam nasip olursa
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın