Offf beeee afiyet olsun
Ohh mis.gibi valla doğru ateşteki yemek başka bizim de tandır var kışın evde soba hemde yemeğini yap yazın da dışarda mis gibi valla eline sağlık bebem
Bende fasulye nohut kemikli et severim daha bir lezzetli olur
1,512,782 soru
24,673,788 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın