Uyuamıyorum çünkü nefes alamıyorum. Karnım sis taş gibi...oksijeni çıkardigim an skinti yasiyorum .üzgünüm mutszuum artk hiç bişeyden zevk almıyorum. Herşey o kadar anlamsız. Soğuk geliyo ki bana.
Rabbim şifa versin inşallah...
1,512,149 soru
24,665,549 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın