Bende hiç belirti yoktu sadece dediğin gibi göğüs hassasiyeti oldu ama zamanla o da kayboldu daha bebek küçük yüz üstü yatmak sıkıntı olmaz karnın büyüdüğünde yatamayacaksın zaten istesen de bebek müsaade etmeyecek.herkesde aynı şeyler olmayabilir korkmayın. He bu arada kızım 6 aylık oldu doğdu :)
1,512,455 soru
24,669,348 cevap
367,170 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın