Oğlumu yeni uyuttum eşim bir saat daha mesai yapacamuş Benim yuhum gelmedi hiç sevmiyorum şu adamın mesaiye kalmasını
Benimki uyuyali on saat oldu tembel çünkü
Ben hanimefendi ile cebelleşiyorum uyusun diye esim cokdan uyudu bende uyumayı dört gözle bekliyorum
Sabah namazına kadar ayaktayım
1,512,699 soru
24,672,529 cevap
367,340 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın