İki arkadaşım var biri Ankara'da biri Sinop'ta yakında degiliz
Benimde çok, sevdiğim bir arkadaşım var tabi bi kaç kişi, daha var ama onun yeri başka eski iş yerinden 12 yıldır görüşüyoruz biz birbirimizede gidip geliyoduk ama çocuklar olunca malesef eskisi gibi görüşemiyoruz onu çok, seviyorum
Saydim 37
1,512,310 soru
24,667,564 cevap
367,071 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın