0 oy
555 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Bunu boyle yaptım birininde etrafını isleyecem birini de iğne oyası yapacam

image

4 Cevaplar

0 oy
(1,256 puan) tarafından
Çok güzel olmuş eline sagkik
tarafından
Teşekkür ederim canim
-Reklam-
0 oy
(13,632 puan) tarafından
Bu ne ki cnm 

Ellerine sağlık bu arada 
tarafından
Kızımın ağız mendilerini susleyecem DİE post acmistim dün birini yaptım 2si kaldı
(13,632 puan) tarafından
He güzel.olmuş cnm güle güle kullan
0 oy
(258 puan) tarafından
Bence yapma. Ağzını silerken o.susler denk gelirse acıtır.
tarafından
Bu yedek 7 tane daha var
0 oy
(7,041 puan) tarafından

Ayyyy cnm bendim maşallah çok güzel olmuş bebiş sağlıkla gelsin kulanmak nasip olsun inşallah <3<3

tarafından
Amin canım inşallah

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 807 göst.
8 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Yasemindyh (382 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 207 göst.
24 Mart 2023 Diğer kategorisinde O bir anne... (1,193 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 476 göst.
22 Şubat 2023 Diğer kategorisinde nehir2020 (1,447 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 367 göst.
20 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Meriyadairem& (3,396 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,578 cevap

366,955 kullanıcı

...